FŐOLDAL / EGYEDI BÚTOR

MUNKAHELY, CALL-CENTER

A munkaállomásokat nem neked tervezzük, hanem a kollégáidnak


Ez azt is jelenti, hogy az irodai összkép, az arculatod és elvárásaid lefektetése után a legtöbbet a kollégáiddal fogunk beszélni, hogy megismerjük az ő igényeiket – hiszen a munkaállomás őket fogja szolgálni, és a kialakításba nagyobb beleszólásuk lesz, mint neked.

Van, amikor nem azt adjuk, amit kérsz – hanem azt, amire szükséged van. Elsősorban nem munkaállomásokat tervezünk neked, hanem elégedettebbé és lojálisabbá tesszük a kollégáid (rájuk szabott munkaállomásokkal), ami végeredményben árbevételt növel.


A munkakörhöz és cégkultúrához tervezünk


A munkaállomás felépítése határozza meg, hogy:

  • a kollégáid milyen hatékonyan tudnak dolgozni (és örömmel dolgoznak-e)
  • ilyen lesz az együttműködés közöttük

Így tervezéskor először „nagy képet” és „kis képet” határozunk meg.

A nagy képbe kerül az irodai összkép és a cégkultúra: milyen irodába szeretnél bemenni, milyen arculati színeid vannak, és milyen munkakörökre tervezel munkaállomást. Például egy team közös asztalt kaphat, az elmélyült munkát végző cégeknél viszont „boxokat” alakíthatunk ki a közelben közösségi térrel.

Ezután jön a kis kép. Az ügyféllel találkozó kollégák reprezentatívabb környezetet kapnak, a háttérmunkát végzőknél az otthonosságra és produktivitásra figyelünk. Még mélyebbre megyünk: az otthonosságot növényekkel kombinált elválasztókkal és személyes fiókokkal fokozzuk.



A kollégáiddal készített interjúk alapján úgy tervezzük meg az állomásokat, hogy minden kézre álljon és a munkájukat segítse. A látványtervet egyeztetjük velük, és részletesen átbeszéljük a típusfeladataikat is.

Figyelünk arra, hogy:

  • kollégád milyen típusú munkát végez
  • inkább papírt használ vagy inkább digitális
  • milyen sok időt tölt az asztalánál
  • hány emberrel dolgozik együtt közvetlenül 
  • milyen személyes preferenciái vannak
  • milyen a testfelépítése és egészségi állapota (székjavaslatot adunk ez alapján, a fájós hátú kollégát a munkaállomás speciális felépítésével igyekszünk kímélni)

A következő lépés a dinamikus munkaállomás 


Ez a jövő, azonban nem adjuk „alapértelmezettként”, hiszen sokan még klasszikus irodákhoz ragaszkodnak.

A dinamikus munkaállomások asztalainak magasságát gombnyomással emelheted és csökkentheted. Így dolgozhatsz állva, majd ha elfáradtál, leülhetsz. Ez egészséges, hiszen nem zsibbad el egyetlen testrészed sem, vérkeringésed feljavul, állóképességed (szó szerint) megnő. (Az állómunka előnyeit a legújabb orvosi kutatások egyhangúlag támasztják alá.)



Leüléskor egy dinamikus szék fogad. Ezek a székek reprezentatív megjelenésűek és nagyon kényelmesek – mégis gyógyászati segédeszközként adják az EU-ban. Ennek oka az, hogy a speciális kialakítása (az ülőfelület és a háttámla veled együtt mozog) védi a gerincedet – és nemcsak a későbbi gerincpanaszoktól óv meg, hanem a már meglévő hátfájdalmaidon is enyhíthet.

Végeredményben a piacodon egyedülálló munkáltatói márkát építhetsz – hiszen véded a kollégák egészségét. Nem sportutalvánnyal (amit vagy felhasznál, vagy nem), nem időszakos csapatépítőkkel, hanem hétfő reggeltől péntek estéig folyamatosan.

Másik előny, hogy a dinamikus munkaállomás növeli a termelékenységet. Az álló és időnként leülő kolléga vérkeringése kiváló, így elméje is éles marad, motivációja is magasan szárnyal. Te is érzed, amikor jobban megy a munka, mert a tested jól érzi magát – ezt a flow-t adhatod meg minden munkaórában az egész teamnek.


Ezeket a munkatereinket szeretik legjobban:

                   


Megnézheted további referenciáinkat is...


Kérj tőlünk ajánlatot, tanácsot!

Keress bennünket alábbi elérhetőségeinken, hogy neked is segíthessünk.

+36-30-637-5200
kabay.boglarka@irodabutik.hu
1032 Budapest, Vályog utca 13.